اضافه شدن میرجاوه و هامون و نیمروز به نقشه ایران
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
بچه ها ی باحال بیان تو )امید ریگی پناه میرجاوه)
عمومی آموزشی برای بچه های باحال




به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات وزیران بنا به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده(13) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری-مصوب 1362- تصویب کرد؛

ایجاد شهرستان میرجاوه 

بر اساس تصمیم هیات وزیران، شهرستان میرجاوه به مرکزیت شهر میرجاوه از ترکیب بخش مرکزی متشکل از دهستان‌های حومه و انده، بخش لادیز و ریگ ملک در تابعیت استان سیستان و بلوچستان ایجاد می‌شود.

همچنین دهستان جون آباد به مرکزیت روستای جون آباد، دهستان حومه به مرکزیت روستای پاسگاه میل هفتاد، دهستان انده به مرکزیت روستای انده، دهستان تهلاب به مرکزیت روستای موتور گمی، دهستان ریگ ملک به مرکزیت روستای ریگ ملک و بخش‌های لادیز به مرکزیت روستای لادیز و ریگ ملک به مرکزیت روستای ریگ ملک ایجاد می‌شود.

ایجاد شهرستان هامون و نیمروز

بر اساس مصوبه دولت، شهرستان هامون به مرکزیت شهر محمد آباد از ترکیب بخش مرکزی به مرکزیت شهر محمد آباد شامل دهستان‌های محمدآباد و لوتک و بخش تیمورآباد و شهرستان نیمروز به مرکزیت شهر ادیمی شامل بخش مرکزی به مرکزیت شهر ادیمی از ترکیب دهستان‌های ادیمی و بزی و بخش صابری در تابعیت استان سیستان و بلوچستان ایجاد می‌شود.

همچنین دهستان قائم آباد به مرکزیت روستای قائم آباد، دهستان سفیدابه به مرکزیت روستای سفیدابه، بخش صابری به مرکزیت روستای قائم آباد، بخش تیمورآباد به مرکزیت روستای تیمورآباد ایجاد می‌شود.


این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رییس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 23 دی 1391برچسب:میرجاوه,زاهدان,هامون,نیمروز,, :: 12:13 قبل از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه